شناسهٔ خبر: 67396738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات نگذارند کشور به بن‌بست کشیده شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست دولت نهم با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: نگذارید کشور به بن‌بست کشیده شود، چرا که امروزه دشمن این را در جامعه ما به ویژه به نسل جوان تزریق می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، فاطمه واعظ جوادی، صبح امروز_پنجشنبه هفتم تیر_ در مراسم اربعین شهدای خدمت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در تاکید بر ورود پیدا نکردن سبک و سیاق زندگی غربی در کشور و جاگیری از آن اظهار کرد: ایشان فرمودند که دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید جنگ روانی در کشور تأثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه طی فعالیت سه ساله در شورای راهبردی بسیج اساتید بانوان کل کشور و برگزاری جلسات جهاد تبیین با محوریت تأکیدات مقام معظم رهبری بر این مهم گام‌هایی در آن شورا برداشته شد، افزود: در آن زمان با بحث جنگ روانی روبه‌رو بودیم و اثرات آن را در فضای مجازی می‌دیدیم که به گفته یکی از اساتید جنگ انگاره بود نه جنگ حقیقی و شناختی.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در کابینه اول محمود احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه با توجه به منویات رهبری اینکه نگذارید کشور به بن‌بست کشیده شود، اظهار داشت: امروزه دشمن این را در جامعه ما به ویژه به نسل جوان تزریق می‌کند.

واعظ جوادی با اشاره به اینکه هر سوالی پاسخی دارد فقط باید فکر کرد و هرگز بن‌بستی وجود ندارد، تصریح کرد: امروزه وظیفه قدرشناسی از مسئولان سنگین است و خداروشکر ملت ما قدرشناسی از شهدای اخیر را به خوبی به جا آوردند.

وی نسخه مقاومت را دیگر راهکار برای رفع مشکلات کشور دانست و مطرح کرد: طی هشت سال صبر و مقاومت را به جا آوردیم، برجام را در کاسه ما آوردند، تحریم شدیم و بیشترین تخریب را بر ما تحمیل کردند؛ کشور در تخریب قرار گرفت و از جنبه‌های مختلف نیز تخریب کردند.

ریاست سابق شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور با بیان اینکه در آن زمان طی سه هفته پیچ و مهره یک‌هزار سانتریفیوژها را باز کردند و در داخل انباری قرار دادند که در واقع میلیاردها تومان ذخیره کشور ریختند، افزود: با وجود این خسارت طلبکار هستند به جای آن‌که پاسخی در این زمینه بدهند.

وی با اشاره به اینکه تعهدات خود را با جمع‌آوری سانتریفیوژها و بیرون آوردن راکتور اراک با ریختن سیمان انجام دادند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری راه‌ها از طریق کدخدا نمی‌گذرد همانطور با وجود انجام تعهدات، آن کدخدا از حرف‌های خود سر باز زد و از مذاکرات بیرون رفت.

تلاش برای رسیدن ۲۰ درصدی سانتریفیوژها

واعظ جوادی با تاکید بر اینکه جوانان ایران در دولت دهم با توجه به تقریباً پایان سوخت راکتور بر ساخت ۲۰ درصدی سانتریفیوژها دست زدند، گفت: ایران با این انرژی نیاز به زیر دریایی و سوخت ۴۵ درصد نیاز داشت و طبق قانون شرع به دنبال ساخت موشک برای کشتار جمعی نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهوری که باید انتخاب شود در عین سلیم نفس، مؤمن، پربار و با برنامه بودن؛ دیپلماسی خوب را بداند، اظهار داشت: در دورانی بودیم که موافقت‌نامه پاریس را بدون اجازه مجلس تصویب و به امضا رساندند که حاصل آن قطعی مکرر برق را طی شش سال به‌دنبال داشتیم اما باز گفتند صراحتاً می‌پذیریم کشورهای توسعه‌یافته رهبران ما هستند و استقلال کشور را نادیده گرفتند.

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه بدون ساخت پالایشگاه و نیروگاهی کشور را به سمت بن‌بست بردند، تصریح کرد: ناچار به واردات بنزین و مسبب آن داستان بنزین در سال ۹۸ شدند و راحت خندیدند و گفتند که من هم صبح فهمیدم.

برگزاری دومین همایش الگوی سوم زن مسلمان

وی با اشاره به الگوی سوم زن مسلمان بیان کرد: حضرت آقا سال ۹۱ این الگو را در کنار بانوان گذاشت در حالی‌که دو دولت گذشته از آن اصلاً پرداخته نشد اما در دولت شهید آیت‌الله رئیسی یک دوره همایش برگزار شده و پنج نفر از بانوان در الگوی سوم زن مسلمان معرفی شدند؛ در سال‌جاری دومین همایش در روز دوازدهم تیر با نامزدی و معرفی پنج بانوی جهان برگزار می‌شود.

واعظ جوادی خاطرنشان کرد: بانوانی که با حفظ کیان خانواده، با خانواده، همراه خانواده، عزتمندانه متخصص بودند و کار کردند حجاب و دینشان را نگه داشتند و فرزندان خوبی تربیت کردند، معرفی می‌شوند.

نظر شما