شناسهٔ خبر: 67314097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح ٢۶ طرح درمانی و بهداشتی در لرستان

در مراسم ارتباط زنده تصویری با حضور سرپرست ریاست جمهوری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ٢۶ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی و تجهیزاتی در لرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛آیین افتتاح و بهره برداری از ٢۶ طرح بهداشتی،درمانی،آموزشی و تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به صورت ارتباط زنده تصویری و در قالب پویش یادگار ابراهیم با حضور دکتر مخبر دزفولی سرپرست ریاست جمهوری دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و با حضور دکتر دلفان رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه برگزار شد. 
این طرح ها که شامل ١٨ طرح بهداشتی،چهار طرح درمانی،دو طرح تجهیزاتی و دو طرح آموزشی در شهرهای لرستان است بیش از ١٧۵ میلیارد تومان به مساحت ١٠ هزار ٨٢۶ متر مربع به بهره برداری رسیدند.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: در حوزه بهداشتی تاکنون سه هزار و ١٠٠ طرح بهداشتی در کل کشور افتتاح شده که از نظر نرم افزاری نیز برنامه‌هایی همانند «سلامت خانواده» در حال انجام است. 
دکتر بهرام عین الهی افزود:١٧ هزار طرح بهداشتی درمانی در کشور افتتاح شده که برخی از آنها با حضور شهید جمهوری آیت الله رئیسی به بهره برداری رسیدند. 
دکتر عین اللهی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و امکانات تجهیزاتی گسترده‌ای در کل کشور در دولت سیزدهم توزیع شده است، افزود:امروز ۶٧٨ طرح  بهداشتی، درمانی و آموزشی در ٢٩ استان افتتاح می‌شود که ١٧٠ هزار متر مربع زیر بنای آن است و ٨ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

<div id="video-display-embed-code_11241017"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265728/11241017?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما