شناسهٔ خبر: 48449935 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

همه چیز درباره تردد خودروها در تعطیلات جاری

باشگاه خبرنگاران

رئیس پلیس راهور البرز از تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات، گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم این بیماری، تمامی سفرها به سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت راه‌های پرتردد

او افزود: در اعمال و اجرای این طرح، تردد و سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و استثنا درنظر گرفته شده صرفا شامل خودروهای ناوگان عمومی و حمل بار و مسافر می شود و مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها نیز در این ایام فاقد اعتبار هستند.

سرهنگ شرق گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

او  افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده تردد تمامی خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای استان ممنوع است و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور البرز با بیان این که تمامی دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر فعال و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می‌شود، گفت: در صورتی که مالک وسایل نقلیه‌ای مبادرت به مخدوش کردن ارقام پلاک خودروی خود کند نیز وسیله نقلیه او توقیف و راننده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما