شناسهٔ خبر: 48431022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه منوجان:

جنوب کرمان باید در اولویت واکسیناسیون عمومی باشد

امام جمعه منوجان گفت: مردم جنوب کرمان از وزیر بهداشت به دلیل شرایط بد منطقه می خواهند مانند هرمزگان و سیستان وبلوچستان واکسیناسیون عمومی شود.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضوانی امام جمعه منوجان در خطبه های نماز عید قربان گفت: خواسته عموم مردم جنوب کرمان از دولت و وزیر بهداشت با توجه به شیوع گسترده کرونا در منطقه جنوب این است که همه مردم جنوب کرمان واکسن بزنند همان گونه که در هرمزگان وسیستان وبلوچستان واکسیناسیون عمومی است چرا که جنوب کرمان در میان این دو استان قرار دارد.

او افزود: امتحان بزرگ حضرت ابراهیم در برابرخداوندوقربانی کردن فرزند بود.

حجت الاسلام رضوانی گفت:همه مردم در انتظار دولتی عدالت خواه و مردم دار هستند و در این مسیر نیازمند وحدت و یکدلی هستیم و این که انسجام خودمان را حفظ کنیم که این بهترین کمک برای دولت است.

امام جمعه منوجان بیان کرد: کاخ سفید راهبرد سیاهی را برای بعضی از کشور‌های محور مقاومت دارد وملت افغانستان وعراق ولبنان بایدمواظب باشند که دشمن نیت‌های پلیدی دارد.

او  تصریح کرد: این روز‌ها وضعیت جنوب کرمان از حالت قرمز فراتر رفته و مسئولان ستاد کرونا باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

امام جمعه منوجان افزود: طبق اخباری که از منابع بیمارستانی دریافت شده است بیمارستان امام حسین (ع)منوجان تکمیل شده و این مستلزم آن است که مردم دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام /ی

نظر شما