شناسهٔ خبر: 48429115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه انار:

امت اسلامی توطئه آمریکا را در معامله قرن خنثی خواهند کرد

امام جمعه انار گفت:یکی از ترفند‌های شیطان بزرگ، معامله قرن برای نابودی فلسطین است که با وحدت امت اسلامی توطئه آمریکا خنثی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت:عید قربان یعنی رهایی انسان از تعلقات دنیوی و آنچه رنگ و بوی غیر خدایی دارد.

او افزود: اولین خصوصیت عیدسعید قربان طهارت باطنی یعنی پیروزی بر دشمن درون و خواهش‌های نفسانی است.دومین خصوصیت عید قربان، نمایش انسجام امت اسلامی و چنگ زدن به ریسمان الهی است که در نماز عید قربان و تکبیر‌های وارده تجلی پیدا می‌کند.

حجت الاسلام‌منتظری گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به زائران بیت‌الله الحرام گفتند برائت از مستکبران و در راس آن آمریکا، برائت از مظلوم کشی و جنگ افروزی و کانون‌های تروریسم می‌باشد.

او تصریح کرد:یکی از ترفند‌های شیطان بزرگ، معامله قرن است که برای نابودی فلسطین و مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده است که با وحدت امت اسلامی این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان انار در ادامه گفت: با رعایت نکات بهداشتی و فاصله و زدن ماسک از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.رعایت نکردن نکات بهداشتی و انتقال این ویروس به دیگران از مصادیق حق الناس و از گناهان نابخشودنی است.

انتهای پیام/ی

نظر شما