شناسهٔ خبر: 48300298 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قاتل جنایت در استان فارس در یزد دستگیری شد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلی که پس از ارتکاب قتل در استان فارس به استان یزد متواری شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی بهدانی فرد، عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران استان در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی بعد از کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه سواری پژو پارس دارای حکم توقیف قضائی در محور‌های روستایی شهرستان تفت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به این‌که ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که راننده خودرو یک قاتل فراری است، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اعتراف متهم به جرم قتل در پی نزاع خانوادگی در استان فارس، گفت: ماموران انتظامی پس از دستگیری متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: خشم و عصبانیت یکی از خصوصیات طبیعی در هر فرد است و انتظار این نیست که افراد عصبانی نشوند، اما این که افراد کنترل خشم خود را به دست گرفته و خودکنترلی داشته باشند یکی از مهارت‌های اساسی است که هر کس باید آن را آموخته و در خود تمرین کرده و هنگام رویارویی با مشکل استدلال کنند آیا موضوعی که باعث عصبانیتش شده ارزش دارد خود را این قدر آزار دهد؟ یا خیر.

نظر شما