شناسهٔ خبر: 47959815 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

تجمعات کارگری در استان مرکزی صنفی بوده اند

حجت الاسلام موسوی گفت: تجمعات کارگری در استان مرکزی در پی مطالبات کارگری اتفاق افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست با معاون قضایی قوه قضاییه در ساوه گفت:  تجمعات کارگری در استان مرکزی صنفی و در پی مطالبات کارگری اتفاق افتاده و دادگستری استان مرکزی  برای حمایت از تولید در کنار کارگران و صاحبان صنایع بوده  است.

حجت الاسلام موسوی افزود: تکریم ارباب رجوع در راستای اجرای سند تحول قضایی در اولویت کار دادگستری استان مرکزی قرار دارد و با برگزاری بیش از ۱۱ هزار جلسه و ملاقات با ۱۱۸ هزار نفر توانستیم ارتباط مطلوبی را با تود‌های مردم و مسئولین برقرار کنیم.

او اضافه کرد: در حوزه آزادسازی زندانیان هم در سال گذشته در استان مرکزی ۱۲۰۰نفر از زندانیان با کمک خیرین به آغوش خانواده‌های خود بازگشته اند که این نشان از اهمت بالای مردم خیر اندیش استان دارد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی از پایش ۱۵ گانه‌ی سامانه‌های قوه قضاییه در رسیدگی دادرسی‌های الکترونیک خبر داد و بیان کرد: امسال ۱۳۰۰ جلسه‌ی دادرسی الکترونیک در استان برگزار شده و با استفاده از همین فناوری؛ علیرغم رشد ۳۰ درصدی پرونده‌های ورودی؛ ابلاغ الکترونیک در استان ۴ درصد رشد داشته است.

اواز تلاش ۱۷ برابری عملکرد کارکنان دادگستری استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: علیرغم خالی بودن ۴۰ درصد از پست‌های دادگستری، بیش از ۱۰ هزار پرونده بدون استفاده از کاغذ و صرفا بصورت الکترونیک در استان رسیدگی شده است.

انتهای پیام / ج

نظر شما