شناسهٔ خبر: 25291883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هر کس که قانون شکنی می‌کند باید توبیخ شود

امام جمعه ساوه گفت: هر کس که قانون شکنی می‌کند باید توبیخ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: هر کس که قانون شکنی می‌کند باید توبیخ شود چرا که ملاک برای همه قانون است.

حجت الاسلام حسینی افزود: قانون گرایی در جامعه باید گسترش یابد و فصل الخطاب همه باید قانون باشد

وی اضافه کرد: هر مقامی تخلف کرد راهکار قانونی برای برخورد با متخلفان وجود دارد چرا که مرجع رسیدگی به تخلف قانون است.

سناریو‌های ساختگی برای ناکارآمد نشان دادن حاکمیت

امام جمعه ساوه با بیان اینکه برخی سناریو‌های ساختگی برای ناکارآمد نشان دادن حاکمیت وجود دارد ادامه داد: نافرمانی مدنی قدم اول برای براندازی حکومت تلقی می‌شود.

وی خواستار فرهنگ سازی به منظور تمکین مردم از قانون شد و ادامه داد: اگر توانستیم در دین سخت گیری نکنیم و زیبایی دین را برای مردم تبیین کنیم، قطعا مردم قانونمدار خواهند شد.

حسینی به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و گفت: در تصمیم گیری‌ها برای جامعه کارگری باید با تامل و کارشناسانه عمل کردو باید مانع از تصمیم گیری غلط شویم تا بحران کارگری ایجاد نشود چراکه بسیاری از چالش‌ها و تجمعات کارگری ناشی از تصمیمات نادرست است.

وی با اشاره به دستور جلسه با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: جهت دهی خیرین و موقوفات در مسیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سرمایه گذاری در این راستا یک ضرورت است و چه بسا هزینه برای پیشگیری از آسیب و ایجاد اشتغال برای جلوگیری از بیکاری به عنوان مهمترین آسیب به مراتب بهتر و کارآمد‌تر از وقف و ورود خیرین در سایر حوزه‌ها است.

امام جمعه ساوه تاکید کرد: مشکلات کشور و آسیب‌های اجتماعی با اعتبارات دولتی برطرف نمی‌شود چرا که منابع دولتی محدود است و باید از ظرفیت خیرین و واقفین استفاده کرد.

هر کس که قانون شکنی می‌کند باید توبیخ شود

انتهای پیام / ج

نظر شما