شناسهٔ خبر: 47785872 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از سرمایه‌گذاران چینی برای گسترش صنعت حمل و نقل

مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان گفت: به دلیل توانمندی مالی بالای سرمایه‌گذاران چینی، باید سرمایه‌ آنان به سمت صحیح هدایت شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا هاشمی مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: سرمایه‌گذاران خارجی که به ایران می‌آیند باید به بخش‌هایی که نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد، هدایت شوند و در این راستا باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی، حداقل میزان سرمایه‌گذاری و موقعیت جغرافیایی آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید


او افزود: به دلیل جاذبه گردشگری مذهبی مشهد، هتل‌های زیاد و به دنبال آن مراکز تفریحی و فروشگاه‌های متعددی ایجاد شد و کم کم میزان هتل‌ها یا مراکز تفریحی از حد نیاز بیشتر گردید و عدم تعادل بین میزان آورده با سود سرمایه گذار را رقم زد.

مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان ادامه داد: به دلیل توانمندی مالی بالای سرمایه‌گذاران چینی، برخورداری از قدرت خرید بالاتر نسبت به ایرانی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران، باید سرمایه گذاران مزبور به سمت صحیح هدایت شوند.

هاشمی به تشریح نیازمند‌های سرمایه‌گذاری در مشهد و اطراف آن پرداخت و بیان کرد: چین سیستم حمل و نقلی مطلوبی دارد و می‌توان توجه سرمایه‌گذاران این کشور را به سمت زیرساخت‌های حوزه گردشگری شهر مشهد معطوف کرد.

 

انتهای پیام//ف.ح

نظر شما