شناسهٔ خبر: 47571695 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رژیم صهیونیستی در ابوظبی دفتر اقتصادی باز می‌کند

پس از عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات عربی متحده، این رژیم در پی گشودن دفتر اقتصادی در ابوظبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، رژیم صهیونیستی قصد دارد به منظور تقویت سرمایه‌گذاری در منطقه خلیج فارس، در ابوظبی دفتر اقتصادی باز کند.

تل‌آویو این تصمیم را پس از عادی‌سازی روابطش با امارات عربی متحده در سپتامبر گذشته که با میانجی‌گری آمریکا انجام و به نهایی شدن یک سری توافق بانکداری دو جانبه منجر شد، اتخاذ کرد.

وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه اعلام کرد: اسرائیل تصمیم دارد تابستان امسال این دفتر را در ابوظبی افتتاح کند تا بتواند از طریق آن به جذب سرمایه‌های خارجی و ارتقای روابط اقتصادی خود با کشور‌های منطقه خلیج [فارس] و در کل جهان عرب بپردازد.

به دنبال عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات عربی متحده پرواز‌های مستقیم بین دو طرف برقرار شده است.

روز دوشنبه سفارت امارات در تل‌آویو آغاز به کار کرد و این درحالی است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی گفت، این رژیم و امارات عربی متحده یک توافق مالیاتی به امضا رسانده‌اند که به ارتقای توسعه تجاری میان دو طرف کمک می‌کند.

امیر پرتز، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی گفته است تقویت روابط این رژیم و امارات پتانسیل‌های اقتصادی متعددی برای طرفین ایجاد خواهد کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن انتقاد شدید از عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند که این خیانت همچون خنجر زهرآگینی بود که از پشت بر پیکر فلسطین وارد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما