شناسهٔ خبر: 47247498 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خیانت امارات به مردم مظلوم غزه و فلسطین

منابع عبری افشا کردند یک مقام اماراتی به حماس هشدار داده است در صورت ادامه حمله به اراضی اشغالی، در بازسازی غزه کمک نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی «گلوپس» افشا کرد یک مسئول بلند پایه اماراتی به حماس هشدار داده است در صورت ادامه پرتاب موشک به اراضی اشغالی، پروژه‌هایی زیربنایی که برای حفظ آبرو بعد از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شروع کرده بود، را به پایان نخواهد رساند.

به نوشته گلوپس، این مقام اماراتی که اصرار داشت نامش فاش نشود ادعا کرد: «ما هنوز آماده و مایل به پیشبرد پروژه‌‎های شهری با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین و تحت مدیریت سازمان ملل در غزه هستیم، اما شرایط باید آرام شود».

به گزارش این روزنامه، امارات نه تنها تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم نکرده است، بلکه به حماس هشدار داده با ادامه عملیات‌های نظامی علیه رژیم صهیونیستی، مردم غزه در سختی زندگی خواهند کرد.

پیشتر نیز «محمود رفعت»، کارشناس حقوق بین‌الملل و رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا اعلام کرده بود «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است که مزدورانش را از جنگ با یمن بیرون بکشد و به هزینه خودش به غزه بفرستد تا با مقاومت فلسطین بجنگند.

امارات و رژیم صهیونیستی نیمه سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۰ با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

انتهای پیام/

نظر شما