شناسهٔ خبر: 47482450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش از پایان مهلت یک ماهه رئیس قوه قضائیه؛

کارخانه کیوان دوباره شروع به کار می‌کند

رئیس دادگستری استان همدان از آغاز به کار دوباره کارخانه کیوان با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان در گفت وگو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این خصوص از رفع موانع موجود بر سر راه کارخانه کیوان همدان و راه اندازی آن پیش از پایان مهلت یک ماهه آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: هم اکنون مالک کارخانه متعهد شده است با ۱۰۰ گارگر خط تولید شروع بکار نماید و پیش بینی کرده تا پایان خرداد برای ۱۰۰ نفر دیگر نیز فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

او با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه به استان همدان در نوزدهم اردیبهشت امسال، بیان کرد: یکی از برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی بازدید از کارخانه تعطیل شده کیوان بود.

او اظهار داشت: در کمتر از یک ماه، جلسات متعددی در این رابطه با حضور مالک کارخانه و مسئولان استان برای برطرف شدن موانع تولید تشکیل شد، مشکل اصلی این مجموعه عدم اراده جدی بر فعال ساختن و راه اندازی خط تولید آن بود، هرچند که عوامل فرعی دیگری نیز بر سر راه قرار داشت دامه داد: پس از پیگیری‌های لازم و رایزنی‌های مکرر با متولیان امر، مواد اولیه تهیه و در مرحله نخست خط تولید کارخانه به همت و همکاری مالک و کارگران راه اندازی شده است.

عدالتخواه پس از بازدید از کارخانه کیوان و آغاز به کار خط تولید ابراز امیدواری کرد که با تلاش مالک کارخانه و همراهی کارگران عزیز کارخانه، این مجموعه با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهد.

او ابراز داشت: با برآورد‌های اولیه انجام شده پیش بینی می‌شود که تا پایان خرداد ماه با راه اندازی خطوط بعدی این واحد تولیدی، برای کارگران بیشتری نیز فرصت شغلی جدید ایجاد شود و میزان محصول تولیدی نیز افزایش یابد.
انتهای پیام/ج

نظر شما