شناسهٔ خبر: 47483623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کارخانه کیوان همدان با دوبرابر ظرفیت آغاز به کار کرد

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: با رفع موانع موجود بر سر راه کارخانه کیوان همدان، پیش از پایان ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس قوه قضائیه، این گروه تولیدی با ظرفیت دوبرابری راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛  محمدرضا عدالتخواه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه به استان همدان در نوزدهم اردیبهشت گفت:  مالک کارخانه کیوان همدان متعهد شده با ۱۰۰ کارگر شروع به کار کند و تا پایان خرداد برای ۱۰۰ نفر دیگر نیز فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

وی افزود: با دستور آیت الله رئیسی مبنی بر رفع موانع تولید و فعال‌سازی مجدد این شرکت  تولیدی صنایع غذایی، در کمتر از یک ماه جلسات متعددی در این رابطه با حضور مالک کارخانه و مسئولان استان برای برطرف شدن موانع تولید تشکیل شد، مشکل اصلی این مجموعه  عدم اراده جدی بر فعال ساختن و راه اندازی خط تولید آن بود، هرچند که عوامل فرعی دیگری نیز بر سر راه وجود داشت.

رئیس کل دادگستری استان همدان خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های لازم و رایزنی‌های مکرر با متولیان امر، مواد اولیه تهیه و در مرحله نخست خط تولید کارخانه به همت و همکاری مالک و کارگران راه‌اندازی شد.

وی با اعلام اینکه امیدواریم با تلاش مالک کارخانه و همراهی کارگران کارخانه، این مجموعه با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهد، اظهار داشت: با برآوردهای اولیه انجام شده پیش‌بینی می‌شود که تا پایان خرداد ماه با راه‌اندازی خطوط بعدی این واحد تولیدی، برای کارگران بیشتری فرصت شغلی جدید ایجاد شود و میزان محصول تولیدی نیز افزایش یابد.

بیژن اسماعیلی، مالک کارخانه کیوان هم با تقدیر از رئیس قوه قضائیه به سبب بازدید از این کارخانه که قدمتی ۵۰ ساله دارد و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات آن، گفت: کارخانه کیوان یکی از ۱۸ هلدینگ داروگر در کشور است و با برندهای کام، شکلات تافی و برند کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند که امیدواریم با حمایت مسئولین شاهد شکوفایی مجدد این مجموعه تولیدی باشیم.

46

برچسب‌ها:

نظر شما