شناسهٔ خبر: 47330147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار خوزستان:

فرمانداران مانع از انجام کشت های غیرمجاز در خوزستان شوند

استاندار خوزستان گفت: فرمانداران، مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مانع از انجام کشت غیرمجاز انجام شوند تا دچار مشکل نشویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه های محرومیت زدایی با اشاره به منع کشت شلتوک به دلیل خشکسالی شدید، اظهار کرد: در صورت بی توجهی، خود کشاورزان به سبب از بین رفتن کشت شان ناشی از کمبود آب متضرر می شوند.

وی افزود: اقدامات خوبی برای تامین منابع مورد نیاز برای رفع مشکلات آب و فاضلاب، روان آب ها و آب های سطحی انجام شده که امید می رود به نتیجه نهایی برسد.

وی با تاکید بر تلاش تمام قد دولت بر رفع مشکلات مذکور، تصریح کرد: به طور پیگیر موضوع هستیم، به شخصه درباره ی موضوعات یاد شده با معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیران نیرو، کشور و نفت صحبت کردم و مراتب با روند خوبی در حال پیشرفت است.

استاندار خوزستان یادآور شد: پیگیر دریافت مطالبات مربوط به خسارت کشاورزان ناشی از سیل ۹۸ در استان هستیم که امید می رود این مطالبات هر چه سریعتر پرداخت شود.

سلیمانی دشتکی، گفت: با توجه به خشکسالی شدید اولویت نخست ما در سال جاری تامین و برقراری آب شرب است و لذا فرمانداران و مدیران در این باره دقت نظر داشته باشند.

وی افزود: هنگامی که اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی اجرای پروژه های جمع آوری آبهای سطحی اهواز و ماهشهر ابلاغ شد این اعتبار به جای هزینه در پروژه های متعدد در یک پروژه مهم که قابل تکمیل باشد بایستی هزینه شود.

46

نظر شما