شناسهٔ خبر: 47293073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دعوت به تجمع ضد صهیونیستی در اراک

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مردم دعوت کرد فردا در تجمع ضد صهیونیستی در اراک شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  تجمع ضد صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عصر روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ در میدان شهدای اراک با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور پیامی مردم  را به حضور پرشور دراین تجمع دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»

انتفاضۀ بزرگ آزادی قدس شریف و مقاومت شجاعانه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس با حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی رخ داد.

این حملات وحشیانه باردیگر احساسات پاک و عواطف انسانی امت بزرگ اسلامی و تمامی منادیان حق و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند، و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است و ترس و اضطراب وآشوب پریشان مثلث شوم استکبار جهانی از فراگیری این الگوی موفق و بی بدیل در مصاف با زیاده خواهی و طمع ورزی غاصبان قدس شریف است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین به ویژه شهدای عزیز قدس، بالاخص سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،
سلام و درود می‌فرستد.

این شورا اعلام می‌دارد که مشت محکم و پنجۀ فولادین نسل جدید انتفاضۀ مسجدالاقصی و فرزندان برومند شهدای قدس به اذن الله تعالی این بار نه فقط با سنگ و دستان خالی بلکه با موشک‌های دوربرد پیشرفتۀ نقطه زن، مهیای عبرت دادن به متجاوزان اشغالگر و غاصب صهیونیستی و تمامی اذناب و دست نشاندگان آن در سطح منطقه و فراتر از آن است.

بدینوسیله از عموم مردم شریف و انقلابی شهر اراک دعوت می‌شود در تظاهرات حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد حضور بهم رسانند.

این تظاهرات روز چهارشنبه مورخ ۲۹/ ۲ /۱۴۰۰ راس ساعت ۱۸ عصر در محل میدان شهدای اراک (پیاده راه امیرکبیر) با سخنرانی نماینده محترم، ولی فقیه در استان مرکزی آیت الله دری نجف آبادی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

انتهای پیام / ج

نظر شما