شناسهٔ خبر: 48265964 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با تلاش۳ساله کارآگاهان خمینی قاتل شناسایی شد

با تحقیقات ۳ ساله کارآگاهان پلیس خمین ۳ متهم دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تحقیقات ۳ ساله کارآگاهان پلیس خمین همسر مقتول به قتل اعتراف کرد و ۳ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: از دستگیری ۳ نفر متهمان قتل جوان ۳۵ ساله و برملا شدن راز قتل پس از ۳ سال خبر داد.

سرهنگ بهزاد فکوری افزود: در تابستان سال ۹۷ جسد مردی ناشناس در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان خمین پیدا شد و بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی او و بررسی علت قتلش آغاز شد.

او اضافه کرد: با پیگیری‌های تخصصی پلیس، مقتول که مردی ۳۵ ساله و ساکن شهرستان گلپایگان بود، شناسایی و تحقیقات مقدماتی از آشنایان و بستگانش آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده، تحقیقات پلیس همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام در پیگیری تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان، سرنخ‌هایی از دست داشتن همسر مقتول در این قتل به دست آمد.

او ادامه داد: در اطلاعات به دست آمده مشخص شد که مقتول، اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که با توجه به ظن ماموران به او، تحقیقات معطوف به همسر و اعضاء خانواده اش شد.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در نقش داشتن همسر مقتول در این قتل، با هماهنگی مقام قضائی، وی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، که سرانجام با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشود.

او اظهار کرد: زن جوان در اعترافات خود اذعان داشت که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با او درگیر می‌شود و با توجه به اینکه او به طرف مادرش حمله ور شده بود، او با جسم سختی همسرش را مجروح می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: با مصدومیت این فرد، همسر مقتول در تماس با یکی از بستگانش، تقاضای کمک می‌کند، ولی در مسیر انتقال به بیمارستان، این فرد آشنا تصمیم به قتل می‌گیرد و با استفاده از یک تفنگ شکاری که از قبل تهیه کرده بود، مرد جوان را در حوالی یکی از روستا‌های خمین با شلیک گلوله به قتل رسانده و در بیابان رها می‌سازد.

او گفت: با تکمیل تحقیقات پلیس، سه متهم این پرونده دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

نظر شما