شناسهٔ خبر: 67298855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارزیابی قالیباف از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

منیرسادات سیدرضا

قالیباف، کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از سومین مناظره انتخاباتی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام سومین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات، اظهار کرد: امشب بحث مهم حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی مطرح شد که بسیار مهم و جدی است.

وی ادامه داد: معتقدیم موضوعات فرهنگی به خصوص در چالش های اقتصادی در ابعاد مختلف به خصوص حوزه فضای مجازی و تاثیرات در فرهنگ و کالاهای فرهنگی و انتقال فرهنگ ما و فضای کسب و کار بسیار موثر و جدی است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: از مردم در هر جای کشور و با عر سن و با هر تخصصی خواهش می کنم که پیشنهادات و نظرات خود را درباره طرح ۵ محوری درباره تحول در حوزه اقتصادی در سایت ghalibaf.ir بیان کنند تا از نظرات آن ها استفاده کنیم.

قالیباف با اشاره به پیشنهادش برای انسداد مرزهای شرقی کشور گفت: نکته ای به عزیزانمان در سیستان و بلوچستان درباره انسداد مرز بگویم؛ شما سابقه من را می شناسید، در دوران نیروی انتظامی کسی بودم که بانی بازارچه‌های مرزی در مناطقی همچون میرجاوه و زهک بودیم لذا حتما باید مرزنشینان از ظرفیت ها و فرصت های مبادلات مرزی برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: تامین اقتصاد مرزی حق مرزنشینان است و نگران این موضوع نباشند؛ این به امنیت کشور کمک می کند و برای مرزنشینان نیز بهتر است.

انتهای پیام

نظر شما