شناسهٔ خبر: 47306081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله دری نجف آبادی:

انتخاب صحیح در انتخابات امری بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید در انتخاب افراد دقت زیادی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات امری مهم و ضروری در کشور محسوب می‌شود و مردم باید در انتخاب افراد دقت زیادی داشته باشند تا بهترین نفرات سکان امور را در دست بگیرند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حضور آگاهانه و پرشور در پای صندوق‌های رای بسیار حائز اهمیت است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری تلاش کنیم تا بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.

او به تحولات منطقه هم اشاره و اضافه کرد: این روز‌ها شاهد افزایش جنایات صهیونیست‌ها بر سر مردم مظلوم فلسطین هستیم و همه باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم و جهان یکپارچه باید مقابل اسرائیل ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز یکپارچه فلسطین مقابل صهیونیست‌های جنایتکار ایستاده و شاهد این هستیم معادلات و نقشه‌های کوردلانه اسرائیلی در حال از بین رفتن است و اکنون وقت حمایت از قدس شریف است تا بتوان با قدرت در راستای نابودی اسرائیل قدم برداشت.

او ضمن محکومیت حوادث دلخراش افغانستان تصریح کرد: تروریست‌ها جان مردم افغانستان را هدف قرار دادند و هرچه زودتر باید عاملان این حادثه شناسایی و مجازات شوند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تاکید بر تحکیم بنیان خانواده به اهمیت فرزند آوری تاکید کرد و گفت: فرزند آوری و تربیت فرزند صالح از ضروریات است که آینده کشور را تضمین میکند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام فرخی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی معرفی و از خدمات سردار کریمی دبیر سابق این ستاد قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

نظر شما