شناسهٔ خبر: 47212010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه رستاق:

روی کار آمدن دولت حزب اللهی، راه نجات کشور است

حجت الاسلام دلاوری گفت: راه نجات از مشکلات کشور، تشکیل دولت مقتدر، پویا و حزب اللهی است که آن هم با انتخاب فرد اصلح در انتخابات رقم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق مردم را به شرکت در انتخابات دعوت نمود و گفت: همه باید بدانند راه نجات از مشکلات کشور، تشکیل دولت مقتدر و پویا و حزب اللهی است و آن هم با شرکت در انتخابات و انتخاب درست از سوی مردم رقم می‌خورد.

او افزود: نامزد‌های ریاست جمهوری اخلاق محوری و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار کنند و قصد و نیت خویش را خدمت خالصانه به مردم قرار دهند و آگاه باشند از خطوط قرمز در مساله انتخابات رعایت نمودن قانون است که تمام نامزد‌های ریاست جمهوری باید به آن پای بند باشند.

امام جمعه رستاق در ادامه به کوتاه آمدن آل سعود در مقابل سیاست‌های ایران اشاره کرد و ادامه داد: گسترش نفوذ منطقه‌ای و عمق راهبردی ایران باعث شد تا عربستان سیادت و قیادت خود را در منطقه و جهان عرب از دست بدهد و در باتلاق خود ساخته‌ای که در یمن فراهم کرده است گرفتار شود و ظاهرا تنها را نجات را در ایران می‌بیند.

خطیب نماز جمعه رستاق اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون در منطقه قدرت برتر است که ثمره شیرین مقاومت مردان میدان جهاد و مقاومت مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام دلاوری بیان کرد: از نگاه ایران و هم پیمانان منطقه‌ای مانند سید حسن نصرالله انجام مذاکرات بین دو کشور مسلمان پذیرفته شده است و باید از آن استقبال کرد؛ لکن ایران اسلامی هم به خوبی می‌داند چرخش آل سعود تاکتیکی است و نه راهبردی و این کوتاه آمدن از سر اجبار است که مقاومت اسلامی آن را بوجود آورد بنابراین ایران اسلامی با هوشمندی و مراقبت این مذاکرات را دنبال خواهد کرد.

او جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و مسجد الاقصی را محکوم نمود و در رابطه با جنایت گریه آور و درد آور کشتار دختران دانش آموز افغانستانی تصریح کرد: عامل اصلی این جنایت خونبار آمریکا است که از سال ۸۱ تا کنون افغانستان را اشغال کرده است و تداوم ناامنی در این کشور، مطلوب‌ترین حالت برای آمریکا است تا به اهداف خود در منطقه برسد و برای اینکه مردم را خسته کند با طراحی‌های شیطانی توسط مزدورانش درصدد است با حوادث تلخ و آشوب سازی و ناامن سازی نیابتی افغانستان را همچنان ناامن و ناآرام نگاه دارد.

امام جمعه رستاق به شرح و تفسیر آیه ۱۴۶ سوره مبارکه نساء پرداخت و گفت:
از گناهان بزرگ نفاق و ریا است که توبه آنهم مشکل است، ولی اگر کسی موفق شد از این گناه توبه کند خداوند متعال پاداش او را خواهد داد و او را خواهد بخشید.

حجه الاسلام دلاوری بیان کرد: برخی گناهان مثل نفاق و ریا از گناهان قلبی است که توبه آن مراحلی دارد که طبق آیه ۱۴۶ سوره مبارکه نساء قدم اول توبه و پشیمانی از آن است و در مراحل بعدی باید اصلاح، اعتصام به پروردگار و اخلاص را در کار‌های خود لحاظ کند تا ریشه گناه نفاق و ریا در دل و قلب او بخشکد و شجره طیبه اخلاص در جان و قلب او ریشه کند.

انتهای پیام / غ

نظر شما