شناسهٔ خبر: 48218719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه رستاق:

آمریکا امروز بدترین روز‌های انزوای خود را می‌گذراند

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری گفت: در نقل و انتقالات اخیر آمریکایی ها، یک پیام بزرگ نهفته است و کشور ایران به عنوان محور مقاومت و کشور اول منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق به نقل و انتقالات آمریکایی‌ها از قطر و اردو کشی به سمت اردن پرداخت و گفت: آمریکا امروز بدترین روز‌های انزوای خود را می‌گذراند و در این نقل و انتقالات که در بی خبری انجام می‌شود، یک پیام بزرگ نیز نهفته است و آن این است که پیروز این میدان ایران انقلابی است که می‌تواند به عنوان محور مقاومت و کشور اول منطقه، نقش محوری خود را در توافقات دوجانبه و چندجانبه منطقه‌ای تثبیت کند.

او افزود: از مسائل مهم کشور که مسئولین باید مد نظر داشته باشند مساله عفاف و حجاب است که امروز مورد هدف دشمنان اسلام قرار گرفته و برنامه ریزی دقیقی هم برای آن نموده است.

خطیب نماز جمعه رستاق اظهار داشت: متاسفانه در داخل کشور هم عده‌ای مغرض و بعضا جاهل به دستورات دینی، راه را برای دشمن در زمینه بی حجابی و بی عفتی هموار می‌کنند البته بی تفاوتی مسئولین به بحث حجاب جامعه بویژه در نهاد‌های دولتی نیز به این موضوع دامن زده است.

حجت الاسلام دلاوری بیان کرد: قرآن کریم در آیاتی از سوره‌های مبارکه نور و احزاب، پنج فلسفه را برای حجاب مطرح کرده است که عبارتند از: حفظ امنیت بانوان، پیشگیری از ظهور ناهنجاری‌های اخلاقی، حفظ فرهنگ عفت و حیاء در جامعه، حفظ طهارت قلبی افراد و تزکیه نفس.

امام جمعه رستاق به روز اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج امیر المومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها که به روز ازدواج نام گرفته است، اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از راه‌های پیاده کردن عفاف و حجاب در جامعه، ترویج فرهنگ ازدواج و پایین آوردن سن ازدواج در کشور است که باید به صورت آسان و کم هزینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ غ

نظر شما