شناسهٔ خبر: 47185445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع 106 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 106 هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر 33 میلیارد و 500 میلیون تومان تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: در رزمایش گسترده ایران همدل- اطعام مهدوی به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه و اقدامات مؤثری که در این رزمایش انجام می‌شود، سبب شد یک حرکت عظیم مردمی در جامعه شکل بگیرد و این مسأله به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار امداد هر ساله اجرا شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: امسال نیز تلاش شد تا با همراهی خیران و نیکوکاران، یکبار دیگر در اطعام نیازمندان و محرومین، حماسه‌ای از وحدت ملی، همراهی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به تجربه موفق سال گذشته و نقش‌آفرینی مؤثر مراکز نیکوکاری در ایجاد آشپزخانه به منظور طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا، ۱۹۶ آشپزخانه تحت عنوان « اطعام مهدوی» با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود دایر شد.

زارع ادامه داد: در ماه مبارک رمضان تاکنون، در راستای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده، بالغ بر ۶۷۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به شناسایی خیران محلات و دعوت از آنان برای همکاری در تأمین سبد نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: از طریق هماهنگی با مراکز نیکوکاری و تعاملات با صنوف مختلف در راستای جذب نذورات به منظور تأمین سبدهای غذایی نیازمندان،  ۱۰۶ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

وی با قدردانی از تمامی خیران همیشه همراه با این نهاد، حمایت‌های تأمین شده در قالب توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان تاکنون را جمعاً به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند همچنان از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یاری‌گر نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص/

نظر شما