شناسهٔ خبر: 47384515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خیران نقش مهمی در بسترسازی اشتغال مددجویان امداد دارند

امام جمعه اصفهان در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران ستادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ایجاد اشتغال برای مددجویان را بسیار با اهمیت و حضور خیران در این زمینه را مؤثر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان، کریم زارع با همراهی معاونان و مدیران ستادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به ارائه گزارش عملکرد این نهاد پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۵ هزار خانوار در قالب ۲۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که با وجود محدودیت‌های کرونایی، به لطف خدا و مساعدت خیران، خدمت‌رسانی به نیازمندان و جذب کمک‌های مردمی، متوقف نشده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار طلبه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند، گفت: با شرایط حاکم به واسطه ویروس منحوس کرونا و ادامه تحصیل در مسیر فضای مجازی با مساعدت خیران، ۴ هزار تبلت به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به مددجویان اهدا شد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در مسیرهای مختلف از جمله ارائه خدمات و کمک هزینه‌های درمانی با اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان، کمک هزینه ازدواج مجدد و تحویل کالا در قالب خدمات جهیزیه به میزان ۲ هزار و ۳۵ مورد و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه انجام شده است.

در این دیدار آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با قدردانی از ارائه خوب خدمات به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت امداد گفت: گزارش کمیته امداد استان گزارشی دلگرم کننده است و امیدواریم همچنان در مسیر تعالی خدمات ادامه‌دار باشد.

وی با تأکید بر مساعدت به فقرا همراه با بلندنظری، در همه زمینه‌ها به ویژه ایجاد اشتغال پایدار، بیان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان بسیار اهمیت دارد و حضور خیران می‌تواند در این زمینه موثر باشد و امیدوار هستیم کمیته امداد با ایجاد گروه‌های کارآفرینی برای اشتغال مددجویان در زمینه‌های تولید قارچ، قالی‌بافی، خیاطی تلاش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

نظر شما