شناسهٔ خبر: 47169210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

افزون‌بر ۱۴ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان کشور توزیع شد

شهرری - ایرنا - معاون اداری و مالی کمیته امداد امام (ره) با اشاره به راه‌اندازی چهار هزار آشپزخانه مهدوی در سراسر کشور، گفت: ۱۴ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۸۲ پرس غذای گرم در میان نیازمندان سراسر کشور توزیع شد.

صاحب‌خبر -

مجید باجلان عصر امروز ( چهارشنبه) در مراسم توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم گروه جهادی شهید مرتضی پورشه در محله صفاییه شهرری، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد و نیازمندان محلات کم برخوردار شهرهای و روستا مهمترین جامعه هدف این غذای گرم هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلام در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سراسر کشور کار خود را در این عرصه آغاز کرد، خاطرنشان کرد: این نهادبا توجه به وظیفه اجتماعی که بر عهده دارد در قالب پویش ایران همدل در این رزمایش شرکت کرد. 

باجلان افزود: در مرحله اول پویش «ایران همدل» ۱۸۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی شد و سپس در مرحله دوم تعداد آشپزخانه ها به ۲ هزار و ۴۰۰ عدد رسید، ابراز کرد: هم اکنون چهار هزار آشپزخانه مهدوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور فعالیت می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های پویش ایران همدل از کمک‌های مردمی جمع‌آوری می شود، بیان داشت: مردم نودوست ایران اسلامی عملکرد خوبی در این رزمایش تاکنون داشته اند.

باجالان با اشاره به اینکه مشارکت فعال گروه‌های جهادی و مردم کشورمان نشان داد که مردم ایران همیشه در صحنه هستند و در مواقع نیاز همنوع خود را یاری می‌دهند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند ادامه داد: ماه رمضان امسال مرحله سوم پویش «ایران همدل» با عنوان طرح «اطعام مهدوی» و افطاری ساده با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور انجام شد.

به گزارش ایرنا؛ - معاون اداری و مالی کمیته امداد امام (ره)و رییس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی عصر چهارشنبه ضمن بازدید از آشپزخانه پایگاه بسیج شهید پورشه شهرری در محله صفاییه از نزدیک در جریان توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم این آشپزخانه قرار گرفت.

گفتنی است آشپزخانه پایگاه بسیج شهید پورشه شهرری در ماه مبارک رمضان تاکنون سه هزار پری غذا طبخ و در میان نیازمندان توزیع کرده است.

نظر شما