شناسهٔ خبر: 66608258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کرمانشاهی:

اخراج خلیل‌زاده منصفانه نبود

امیررضا گچچی

مسئول اجرایی باشگاه تراکتور گفت: مشاهده صحنه‌ها نشان می‌دهد که اخراج شجاع خلیل‌زاده منصفانه نبود و قصد این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم، فقط جدا کردن بازیکنان جوان دو تیم بود.

صاحب‌خبر -

رضا کرمانشاهی، درباره قضاوت تیم داوری دیدار تراکتور با گل گهر سیرجان اظهار کرد: آقای زاهدی‌فر از داوران با تجربه فوتبال کشورمان است که قضاوت بسیار خوبی در این دیدار داشت. ایشان در نیمه نخست بازی جایگیری و دوندگی عالی داشت و تصمیم‌شان در اعلام دو پنالتی به نفع تراکتور که همراه با جریمه کارت زرد برای بازیکنان خاطی بود؛ کاملاً صحیح بود.

او ادامه داد: وقت اضافه در نظر گرفته شده برای نیمه نخست نیز کاملاً درست و منصفانه بود و می‌توان گفت قضاوت تیم داوری در این نیمه بی‌نقص بود.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: متأسفانه آقای زاهدی‌فر دچار کشیدگی عضلانی در نیمه دوم شد و آقای امینی داور چهارم قضاوت ادامه مسابقه را برعهده گرفت. در چنین مواقعی که داور چهارم جایگزین می‌شود، کاملاً طبیعی است که آمادگی روحی مناسب برای قضاوت را ندارد؛ چرا که خودش را آماده چنین دیداری نکرده است. با این حال، آقای امینی جایگیری مناسبی در صحنه‌های مختلف داشت و تصاویر آهسته نشان می‌دهد که در تشخیص خطا روی حسین پورحمیدی نیز عملکرد وی مناسب بود.

مسئول اجرایی باشگاه تراکتور اضافه کرد: در صحنه خطای بازیکن گل گهر که منجر به مصدومیت پورحمیدی شد، بازیکنان حریف با تصور تمارض دور دروازه‌بان تراکتور حلقه زدند که این کار آنان اشتباه بود و باعث آغاز درگیری بین بازیکنان جوان دو تیم شد. براساس تصاویر تلویزیونی اخراج آقای شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم ما سختگیرانه بود؛ چرا که او قصد جدا کردن بازیکنان و خاتمه دادن به درگیری را داشت و به نظرم  شجاع خلیل‌زاده، حتی نباید کارت زرد هم می‌گرفت.

کرمانشاهی بیان کرد: داور در اخراج کاپیتان تراکتور دچار اشتباه شد. باشگاه تراکتور نیز پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام خواهد داد که در صورت امکان، رکن قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم داور را اصلاح کند.

او خاطرنشان کرد: اواخر نیمه دوم دروازه‌بان گل‌گهر خطای واضحی در داخل محوطه جریمه روی «میلوش دلتیچ» مرتکب شد که جریمه این خطا اعلام ضربه پنالتی به نفع تراکتور بود. داور جایگیری مناسبی داشت؛ اما در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

کرمانشاهی گفت: باتوجه به اتفاقات بازی، اعلام ۱۰ دقیقه وقت اضافی کاملاً صحیح بود و غیر از موارد اشاره شده، قضاوت تیم داوری مشکل دیگری نداشت.

انتهای پیام

نظر شما