شناسهٔ خبر: 47119804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان

تهران- ایرنا- چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی به پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری، در کرمان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دفتر موسیقی محمدعلی مرآتی دبیر  این جشنواره در ابتدا در مورد استان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: موضوع استان و محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگذاری مطرح شد. طبق ارزیابی های انجام شده در شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد کرمان میزبان جشنواره  باشد.

وی گفت: این پیشنهاد با توجه به بررسی‌ این شورا از عملکرد مناسب  دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان  ارایه شد و فکر می‌کنیم که امسال هم کرمان می تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد. در مرحله بعد این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد.

مراتی افزود: همزمان استاندار کرمان نیز در دو هفته اخیر در  معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور یافت و در گفت‌وگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی اعلام در سال جاری اعلام کرد. بنابراین با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری بر برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است.

 فراخوان جشنواره به زودی اعلام و اطلاعات دقیق تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با استان اعلام می شود.

نظر شما