شناسهٔ خبر: 47114715 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان می‌گوید: طبق ارزیابی‌های انجام شده در شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد کرمان میزبان جشنواره باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان) در ابتدا در مورد استان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: موضوع استان محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگزاری مطرح شد، طبق ارزیابی‌های انجام شده در شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد که کرمان میزبان جشنواره باشد.

او افزود: این پیشنهاد با توجه به بررسی این شورا از عملکرد مناسب دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان ارایه شد و فکر می‌کنیم که امسال هم کرمان می‌تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد. در مرحله بعد این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد.

مرآتی ادامه داد: همزمان استاندار محترم کرمان نیز در دو هفته اخیر در معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور یافتند و در گفتگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی اعلام در سال جاری در کرمان اعلام کردند. بنابراین با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و نیز اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری بر برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است.

دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان در پایان گفت: بزودی فراخوان جشنواره اعلام می‌شود و اطلاعات دقیق‌تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با استان اعلام می‌شود.

نظر شما