شناسهٔ خبر: 47118001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می‌شود

دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی از برگزاری این جشنواره در استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا، محمدعلی مرآتی دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی کرمان درباره استان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: موضوع استان محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگذاری مطرح شد. طبق ارزیابی‌های انجام شده در شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد که کرمان میزبان جشنواره باشد.

وی افزود: این پیشنهاد با توجه به بررسی‌ این شورا از عملکرد مناسب دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان ارایه شد و فکر می‌کنیم که امسال هم کرمان می‌تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد. در مرحله بعد، این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد.

مرآتی درباره آمادگی استان کرمان برای برگزاری جشنواره بیان کرد: استاندار کرمان نیز در ۲ هفته اخیر در معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور یافت و در گفتگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی در سال جاری در کرمان اعلام کرد.

دبیر جشنواره موسیقی نواحی در پایان اظهار کرد: بنابراین با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و نیز اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری بر برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است. بزودی فراخوان جشنواره اعلام می‌شود و اطلاعات دقیق‌تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما