شناسهٔ خبر: 47114435 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان

کرمان، مانند دوره‌های گذشته جشنواره موسیقی نواحی، امسال هم میزبان این فستیوال هنری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان در ابتدا در مورد استان برگزاری این دوره از جشنواره موسیقی نواحی گفت: موضوع استان محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگزاری مطرح شد. طبق ارزیابی‌های انجام شده در شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد که کرمان میزبان جشنواره باشد.

وی افزود: این پیشنهاد با توجه به بررسی این شورا از عملکرد مناسب دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان ارائه شد. امسال هم کرمان می‌تواند میزبان خوبی برای جشنواره نواحی باشد. در مرحله بعد این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد. همزمان استاندار محترم کرمان نیز در دو هفته اخیر در معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور پیدا کرد و در گفت‌وگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی اعلام  کرد.

مرآتی در پایان اضافه کرد: با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و نیز اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری به برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است. به زودی فراخوان جشنواره اعلام می‌شود و اطلاعات دقیق تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با مسئولان استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما