شناسهٔ خبر: 47043769 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبکه ارتباطی در الوان و شاوور به پایداری رسید

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پایداری شبکه ارتباطات در شهر‌های الوان و شاوور از توابع شهرستان کرخه با نصب تجهیزات فنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات در شهر‌های الوان و شاوور از توابع شهرستان کرخه با نصب تجهیزات فنی و برقراری مسیر جدید فیبر نوری پایدار شد.

او افزود: با تلاش گسترده کارشناسان فنی حوزه فیبر و انتقال شبکه، پروژه پایداری ارتباطات در شهر‌های شاوور و الوان از توابع شهرستان کرخه با تأمین فیبر و نصب تجهیزات فنی انتقال در مراکز عبدالخان و الهایی، این ۲ مرکز از طریق تجهیزات فنی ارتباطی به هم متصل شدند و در نهایت خط مراکز مسیر‌های انقلاب_ال‌هایی_عبدالخان_شوش با نصب تجهیزات مخابراتی SDH به صورت پیوسته اجرا شد.

فلاح زاده بیان داشت: با اجرای این عملیات مسیر دوم فیبر نوری کرخه به سمت شوش و به سمت ال‌هایی و سپس به اهواز با نصب تجهیزات فنی انتقال پیشرفته محقق شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: با برقرار شدن مسیر‌های ارتباطی جدید این امکان فراهم شد تا در صورت بروز اختلال در یک مسیر، ارتباطات شهر‌های الوان و شاوور از طریق مسیر دوم رینگ ارتباطی به شبکه سراسری متصل باقی بماند و شبکه ارتباطی در این شهرها، پایداری خود را حفظ کند و مشترکان در این شهرستان از شبکه پایدارتری بهره خواهند برد.

انتهای پیام/ق

نظر شما