شناسهٔ خبر: 41576979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه حیات آباد لالی توسعه یافت

فلاح زاده گفت: با نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی در مرکز مخابراتی حیات آباد لالی شهرستان در آن منطقه و روستا‌های اطراف توسعه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه پایدار و گسترش خدمات رسانی به مشترکان و بهره مندی روستائیان از ارتباطات با کیفیت و مطلوب نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: با هدف گسترش اینترنت پر سرعت در نقاط شهری و روستایی و با تلاش تجهیزات انتقال جدید و پرظرفیت در مرکز مخابراتی حیات آباد لالی نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش پهنای باند مورد نیاز، امکان استفاده از خدمات و فضای مجازی بر بستر اینترنت امکانپذیر شد و ساکنان روستای حیات آباد و ۱۴ روستای اطراف منطقه هارکله از خدمات اینترنت پرسرعت شبکه همراه اول بهره‌مند شدند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، جهت نصب و راه اندازی تجهیزات مذکور مرکز مخابراتی روستایی حیات آباد و ارتقای تجهیزات ارتباطی شبکه همراه در آن منطقه مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما