شناسهٔ خبر: 46670423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۰ کیلومتر بزرگراه امسال در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در ۶ماهه اول امسال با توجه به تامین اعتبار انجام شده ۴۰کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاالله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پارسال بیش‌از ۸۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه عملکردی اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

او افزود: در حوزه ساخت بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان دیگر به گذشته برنمی‌گردیم و برای نخستین بار با برنامه‌ریزی انجام شده از ۱۵ فروردین امسال کارگاه‌های راه‌سازی استان فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر قطعه یک خاش زاهدان، ساخت پل بزرگ ماشکید، ساخت پل بزرگ نهراب، بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر دیگر از مسیر زاهدان - زابل حدفاصل سه‌راهی دشتک به یادمان شهدای تاسوکی، هفت کیلومتر از مسیر زاهدان - بیرجند، هفت کیلومتر مسیر زاهدان به نصرت‌آباد را از اولویت‌های این اداره‌کل در ۶ ماهه نخست امسال اعلام کرد.

وی اجماع انجام شده در جهت تلاش برای افزایش اعتبارات بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان را بی‌سابقه اعلام و ضمن قدردانی از تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور استاندار و نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی را در کمیسیون تلفیق یک فرصت مغتنم بوده که به درستی تا این لحظه از آن در افزایش اعتبار بزرگراه زابل - زاهدان استفاده شده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما