شناسهٔ خبر: 49593975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمهیدات امنیتی مطلوب پلیس در مناطق هم مرز با افغانستان/ قدردانی نماینده مردم شهرستان زابل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد پلیس استان

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از تلاش و کوشش شبانه روزی پلیس سیستان و بلوچستان در ایجاد امنیت مطلوب در سراسر استان و به خصوص تمهیدات و اقدامات خوب امنیتی صورت گرفته در مناطق هم مرز با کشور افغانستان قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حبیب الله دهمرده نماینده مردم شریف شهرستان زابل با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار طاهری دیدار و گفتگو کرد.

سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به دکتر دهمرده اظهار داشت: نیروی انتظامی از نظر تنوع مأموریت یکی از پرکار‌ترین دستگاه‌های حکومتی است که تقریباً به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال خدمت رسانی به مردم عزیز است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت این نیرو گفت: با توجه حجم بالای مأموریت‌ها در نیروی انتظامی تقویت این نیرو از لحاظ تخصیص بودجه و امکانات ضروری است و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش مهمی را در تحقق این مهم ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به تحولات اخیر کشور افغانستان، امنیت مناطق هم مرز با این کشور را در شهرستان‌های شمالی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدلله با تمهیدات امنیتی صورت گرفته در مناطق مرزی شمال استان امنیت مرز‌ها به شکل مطلوبی برقرار و مبادلات تجاری بین دو کشور ایران و افغانستان نیز زیر چتر امنیتی ایجاد شده کما فی سابق ادامه داشته و خللی در این خصوص به وجود نیامده است.

"حبیب الله دهمرده " نماینده محترم زابل نیز در این دیدار از عملکرد پلیس در تأمین امنیت مطلوب در مناطق مختلف استان و به خصوص مناطق هم مرز با کشور افغانستان، تقدیر کرد و اظهار داشت: امنیت مطلوب استان را پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری، مرهون تلاش‌های نیرو‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی هستیم.

وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی خدمت به مردم است و اگر با نیت خالص و خدایی صورت گیرد عبادت و دارای اجر معنوی بسیار بالایی است؛ خاطر نشان کرد: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی بر هیچ کسی پوشیده نبوده و فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح و خوب سردار "احمد طاهری " از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ع

نظر شما