شناسهٔ خبر: 46620801 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات گلکسی ای ۸۲ ۵ جی به همراه تصاویر زنده آن لو رفت

gizmochina

صاحب‌خبر -

قرار است Galaxy A82 5G عضو جدید سری A سامسونگ باشد. حال تصاویر زنده و مشخصات گلکسی ای ۸۲ ۵ جی (گلکسی کوانتوم ۲) لو رفته است.

چند روز پیش بود که خبرهایی در مورد معرفی گلکسی کوانتوم ۲ منتشر شد. در وبلاگی کره‌ای پوسترهایی از این گوشی منتشر شد و بر اساس گفته‌ها، این دستگاه، در بازارهای جهانی همان Galaxy A82 5G خواهد بود. منبع این خبر، ادعا می‌کند میانرده سامسونگ در زمان ۱۳ تا ۱۹ آوریل (۲۴ تا ۳۰ فروردین) رونمایی خواهد شد. حال قبل از معرفی دستگاه، در ادامه نگاهی داشته باشیم به مشخصات گلکسی ای ۸۲ ۵ جی و تصاویر زنده آن.

قرار است گلکسی کوانتوم ۲ سامسونگ، دارای ابعاد ۱۶۱.۹ میلی متر در ۷۳.۸ میلی متر در ۸.۱ میلی متر و وزن ۱۷۶ گرمی باشد. بر روی این گوشی نمایشگر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED قرار گرفته که به کاربر وضوح WQHD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. در بالای وسط نمایشگر، حفره‌ای برای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در پشت دستگاه، شاهد دوربین سه گانه هستیم. سنسور اصلی ای ۸۲ ۵ جی، ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و پشتیبانی از تثبیت کننده تصویر نوری است. یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و زاویه ۱۲۳ درجه در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f / 2.4، این مجموعه را تکمیل می‌کنند.مشخصات گلکسی ای 82 5 جی مشخصات گلکسی ای 82 5 جی

قلب تپنده کوانتوم ۲، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است. ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی از دیگر مشخصات این گوشی است. ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از میکرو اس‌دی و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر نیز به مشخصات این گوشی اضافه کنید.

هنوز در مورد قیمت دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست اما قرار است ای ۸۲ در رنگ‌های سفید، بنفش و خاکستری عرضه شود.

نظر شما