شناسهٔ خبر: 46324967 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو؛

معتمدی: با فعالیت‌های بروکراتیک نمی‌توان به سمت جذب پروژه‌های صنعتی رفت

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره پیشنهاد ارائه فهرستی از نیاز‌های صنایع به دانشگاه‌ها برای تعامل و پیوند بیشتر آن‌ها با یکدیگر توضیح داد.

صاحب‌خبر -

سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره پیشنهاد ارائه فهرستی از نیاز‌های صنایع به دانشگاه‌ها برای تعامل و پیوند بیشتر آن دو با یکدیگر بیان کرد: با کار‌های بروکراتیک مانند ارسال لیست پروژه‌ها نمی‌توان به سمت جذب پروژه‌های صنعتی حرکت کرد؛ چرا که این روند منتهی به قرارداد‌های صنعتی نمی‌شود؛ بنابراین ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در برنامه راهبردی خود تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم را دنبال می‌کنیم.


معتمدی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف سه محور توسعه بحث نوآوری و فناوری، افزایش قرارداد‌های صنعتی و توسعه بحث مهارت‌افزایی را دنبال می‌کنیم.


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: اگر سطح پروژه‌هایی که از سوی صنعت به دانشگاه داده می‌شود، پایین باشد نمی‌توان از درون آن پروژه دکتری تدوین کرد.


به گفته وی، باید سطح پروژه‌هایی که به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود بالا باشد تا بتوان از درون آن پروژه دکتری متناسب برای دانشجو‌ها تعریف کرد.

نظر شما