شناسهٔ خبر: 46198720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

ادعای برکناری فرمانده قرارگاه خاتم به دلیل تخلف و تکذیب سردار

عضو حزب موتلفه مدعی برکناری فرمانده قرارگاه به دلیل تخلفات شد اما سردار محمد این اتهام را تکذیب و اعلام کرد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری استعفا داده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا ترقی درباره استعفای سردار سعید محمد به ایسنا گفت: کناره گیری وی از فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء به علت انتخابات نبوده و تخلفاتی داشته است که امتیازی منفی در بررسی صلاحیت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، قرارگاه خاتم یکی از بزرگترین نهادهای اقتصادی و مالی است و محمد در مهرماه ۹۷ به سمت فرماندهی آن رسید. وی پیش از آن سوابق مدیریتی متعددی در شرکت‌های وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا داشته است.

محمد اخیرا در توییتر اعلام کرده بود از آنجا که احتمال دارد به علت حضور در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه سپاه شود در راستای صیانت از قرارگاه  خاتم‌الانبیاء از سمت استعفاء می‌دهم.

در حالی که طبق اعلام برخی رسانه ها در حکم فرمانده سپاه اثری از استعفای محمد وجود ندارد و برخی رسانه‌های اصولگرا از برکناری وی خبر داده‌ بودند.

سردار محمد ضمن تکذیب اظهارات ترقی گفت: اتهامات مطرح شده ،بی اساس بوده و بدلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از هر شائبه ای از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم که مورد پذیرش فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما