شناسهٔ خبر: 46202296 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

هشدار رئیس پلیس و رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی:

تجمع چهارشنبه سوری مممنوع شد / هزینه ۱۰ میلیونی یک درصد سوختگی !

رئیس پلیس کشور از ممنوعیت تجمع چهارشنبه سوری خبر داد و رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی اعلام کرد هزینه هر یک درصد سوختگی حدود ۱۰ میلیون تومان است !

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد جواد فاطمی با اشاره به در پیش رو بودن چهارشنبه سوری به ایسنا گفت: با توجه به شیوع کرونا ، ازدحام و دورهمی افراد را در ریسک ابتلا به بیماری قرار می‌دهد.لذا از مردم تقاضا می شود به دنبال برگزاری مراسم نباشند.

وی افزود: با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها و تاثیر تحریم‌ها بر تامین اقلام مراقبتی بیماران دچار سوختگی به طور متوسط برای هر یک درصد سوختگی حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه درمان باید پرداخت کرد . که مراحل حادتر، شامل هزینه‌های بیمارستانی و بیشتری هم می‌شود.

فاطمی ادامه داد: به طور معمول سوختگی‌های الکتریکی منجر به قطع عضو می‌شوند. در سوختگی‌های حرارتی هم ممکن است این اتفاق بیفتد اما چندان شایع نیست مگر اینکه سوختگی‌ خیلی شدید باشد. در سوختگی‌های الکتریکی تقریبا استخوان، اعصاب و تاندون‌ها هم می‌سوزد و قطع عضو شایع است. سالانه حدود ۲۰۰۰ نفر  دچار سوختگی‌های الکتریکی و حرارتی منجر به قطع عضو و معلولیت می‌شوند.

رئیس پلیس کشور هم اعلام کرد: هیچ تجمعی در شب چهارشنبه سوری نباید باشد و اجازه داده نخواهد شد . همچنین خودرو هنجارشکنان تا ۱۵ فروردین توقیف خواهد شد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما