شناسهٔ خبر: 46177539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشایی راه ۲۶۲ روستای استان اردبیل/ کلیه محورهای مواصلاتی باز است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران راه ۲۶۲ روستای استان برف‌روبی و بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم الله وثوقی صبح امروز در بازدید از محور نیرـ سراب و گردنه صائین اظهار کرد: راه ۲۶۲ روستای استان اردبیل با تلاش راهداران برف‌روبی و بازگشائی شده است.

وی افزود: راه ۲۳۰ روستا در شهرستان‌های گرمی، خلخال،کوثر، اردبیل، مشگین شهر و نیر مسدود است و اکیپ‌های راهداری باهمه توان درحال بازگشایی این راهها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل، بیان کرد: درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان‌های نیر و نمین با ۳۰ سانت و اردبیل و خلخال با ۲۰ سانت بیشترین بارش‌ها را داشته اند، تصریح کرد: ۶ هزارو ۸۰۰ کیلومتر برف‌روبی انجام و ۲۰۱ نفر راهدار با ۱۱۷ دستگاه ماشین آلات در این مدت مشغول خدمات‌رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی اذعان داشت: در طرح زمستانی امسال، ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها، محورها و راهدارخانه‌های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل با تاکید بر ذخیره‌سازی ۲۸ هزار تن مخلوط شن و نمک جهت انجام عملیات برف‌روبی، گفت: از مردم و مسافران درخواست داریم تا قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/3463/ی

نظر شما