شناسهٔ خبر: 46170778 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد؛

کولاک شدید در همه محورهای اردبیل

خبرگزاری مهر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حال حاضر شرایط بارشی و کولاکی دارد و تردد در آنها با احتیاط کامل در حال انجام است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

کلیم‌الله وثوقی، با تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اردبیل در جریان بارش برف امروز، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف همراه با کولاک در همه مناطق استان اردبیل در مسیرها و جاده‌های استان شرایط بارش سخت بوده و کولاک همه گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی از جمله مسیر نیر به سراب، سرچم و گردنه حیران را فراگرفته و تردد به کندی در آنها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم این شرایط سخت تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و رفت و آمد در آنها با تجهیزات زمستانی ممکن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل استقرار ۸۰ اکیپ راهداری را یادآور شد و بیان کرد: از شب گذشته اکیپ‌های راهداری به حال آماده‌باش درآمده‌اند تا عملیات برفروبی و نمک‌پاشی را انجام دهند.

وثوقی افزود: هنوز آماری از مسدود بودن راه‌های روستایی گزارش نشده و تمرکز ما در مسیرهای اصلی و گردنه‌های صعب‌العبور است تا خطری متوجه مسافران و رانندگان نشود که بعد از فروکش کردن بارش‌ها، برفروبی در راه‌های روستایی نیز آغاز خواهد شد.

وی از هموطنان خواست، از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات ایمنی و زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

نظر شما