شناسهٔ خبر: 45237180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشایی راه‌های اصلی مشگین‌شهر/ تلاش برای بازگشایی راه ۱۰۰ روستا

مدیر حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر گفت: هم‌اکنون تمامی راه‌های اصلی شهرستان باز بوده و از صبح امروز اکیپ‌ها مشغول بازگشایی راه‌های فرعی و روستایی هستند.

صاحب‌خبر -

رضا فرج‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین‌شهر اظهار کرد: به‌دنبال بارش برف طی دیروز در شهرستان مشگین‌شهر، تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مسدود شده بودند که ۱۰ اکیپ اداره حمل‌ونقل جاده‌ای متشکل از ۴۵ راهدار عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را آغاز نمودند.

وی افزود: هم‌اکنون تمامی راه‌های اصلی شهرستان مشگین‌شهر باز بوده و از صبح امروز اکیپ‌ها مشغول بازگشایی راه‌های فرعی و روستایی هستند.

تلاش برای بازگشایی راه ۱۰۰ روستا

مدیر حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر بیان داشت: فعلا راه ۱۰۰ روستا بسته است و تلاش می‌شود تا امشب تمامی راه‌ها بازگشایی شوند.

فرج‌پور ادامه داد: در برخی مسیرهای کوهستانی ارتفاع برف به بیش از ۶۰ سانتی‌متر رسیده که مسیر مشگین‌شهر به طرف شهرستان هریس و مشگین‌شهر به طرف دامنه‌های سبلان و روستاهای شوش بلاغ به دلیل صعب‌العبور و کوهستانی بودن مسدود است.

وی گفت: جاده‌ها شدیدا لغزنده هستند و رانندگان حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

-انتهای پیام/3463/632/ی

نظر شما