شناسهٔ خبر: 67361448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دادستان کرمانشاه؛

پاسخگویی به مردم از اولویت‌های دستگاه قضایی

خبرگزاری صدا و سیما

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه پاسخگویی به مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان دانست.

صاحب‌خبر -

پاسخگویی به مردم از اولویت‌های دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی بااشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه (اول تا هفتم تیر) گفت: به همین مناسبت دستگاه قضایی برنامه‌های متنوعی  را در استان تدارک دیده که برپایی میز خدمت و دیدار با مردم از جمله آنهااست.
وی افزود: براساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه و نیز سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده ایم. 
دادستان کرمانشاه گفت: از سال گذشته برنامه‌های مختلفی برای دیدار‌های بدون واسطه با مردم اجرایی شده که از جمله آن می‌توان به حضور در مساجد محلات مختلف شهر اشاره کرد.
وی افزود: در هفته قوه قضائیه نیز که از اول تیر آغاز شده است برپایی میز‌های خدمت را  در نماز‌های جمعه داشته ایم و این جمعه میز خدمت  معاونین در مسجد شافعی اهل سنت شهر کرمانشاه برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.
کریمی گفت: در این میز خدمت که حدود دو ساعت  طول کشید، مردم با مراجعه به مسئولان دادسرای استان به بیان مشکلات حقوقی و قضایی خود پرداختند و دستورات لازم برای حل بخشی از این  مشکلات و یا تسریع در رسیدگی به آن صادرشد.

 

نظر شما