شناسهٔ خبر: 45135271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

کاهش نسبی دما امروز و فردا در مازندران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که امروز و فردا شاهد کاهش دما، افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده در مازندران خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا با ضعیف شدن جریانات جنوبی، شاهد کاهش نسبی دما، افزایش ابر و وزش باد و در ارتفاعات غربی استان احتمال بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی افزود: اواخر وقت یکشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته می شود و دوشنبه مجددا جریانات جنوبی روی منطقه تقویت و افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: اما در نیمه دوم هفته جریانات شمالی در منطقه حاکم می شود و از روز سه شنبه تا پایان هفته به تناوب شاهد افزایش ابر و وزش باد، کاهش دما و بارش هایی در سطح استان خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه بارش ها از چهارشنبه شب تا صبح جمعه از شدت بیشتری برخوردار است، افزود: کاهش دما برای روزهای پایانی هفته کاملا محسوس بوده و طی هفته آینده هم سرمای هوا ادامه پیدا می کند.

وی گفت: دریا هم امروز نسبتا مواج است و از فردا از ارتفاع موج کاسته می شود.

وی افزود: بر اساس دمای گزارش شده از ایستگاه های هواشناسی بلده با کمینه دمای 6.6 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بوده است.

 

نظر شما