شناسهٔ خبر: 44945729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پدر سردار شهیدکازرونی آسمانی شد

حاج علی کازرونی پدر سردارشهیدحاج مهدی کازرونی آسمانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرحوم حاج علی کازرونی پدر شهید سردارکازرونی دیشب در سن ۹۴سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این پدر صبور امروز در زادگاهش روستای سعدی کرمان و با حضور مردم شهیدپرور این روستا همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع و تدفین شد.

سردار شهید حاج مهدی کازرونی مسئول طرح و عملیات لشکر۴۱ ثارالله از چهره‌های برجسته استان کرمان در مبارزه با ضدانقلاب کردستان و دفاع مقدس بود که آبان سال۶۲ در عملیات والفجر۴ در منطقه عملیاتی مریوان به فیض عظیم شهادت نائل شد.

سپاه پاسداران کرمان طی بیانیه ای درگذشت این پدر بزرگوار را تسلیت گفت.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله وحجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با صدور پیامی درگذشت حاج علی کازرونی را تسلیت گفتند، در متن پیام آمده است:

خبر درگذشت مرحوم "حاج علی کازرونی" والد ارجمند شهید گرانقدر دفاع مقدس و یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ثارالله، حاج مهدی کازرونی موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت قرآنی انقلابی و ایمانی فرزندی مجاهد، فداکار و سلحشور فراموش نشدنی است، همان کسی که حاج قاسم عزیزمان در وصفش فرمود"کازرونی کلید لشکر است"

خداوند تبارک وتعالی برچنین والدینی درود و سلام میفرستد.آنجا که می فرماید: اُولئکَ عَلَیهِم صَلَواتٌ مِن رَبِّهِم وَ رَحمَـه؛ ذخیره ای همیشه ماندگار و الهام‌بخش برای این سرزمین می باشد.

فقدان آن مرد صبور را به بیت مکرم ایشان و مردم شریف و انقلابی استان کرمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم علو درجات و همنشینی آن مرحوم با حضرت حسین بن علی (علیه السلام) و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و وابستگان را طلب می نماییم.

انتهای پیام/ح

نظر شما