شناسهٔ خبر: 67257425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کتاب "جک، جوک جوکر" در یزد رونمایی شد

یزد- ایرنا - کتاب جک ، جوک جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر نوشته مجید جوادیان زاده، سه شنبه شب با حضور جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر در محل کتابخانه مرکزی یزد رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در این آیین گفت: در سال گذشته هشت کتاب از مولفان یزدی توسط این اداره کل رونمایی شد.

"محمد محسن رفیعی" تعداد کتاب های رونمایی شده توسط این نهاد در سالجاری را هم سه عنوان بیان کرد و افزود: این امر جهت تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.

وی رونمایی از کتاب های نویسندگان یزدی را یکی از اولویت اصلی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بیان و اظهار کرد: خرید کتاب از نویسندگان یزدی نیز در راستای حمایت از آنها بر اساس مجوز صورت می گیرد.

رفیعی، نقد کتاب های رونمایی شده با حضور اهالی فرهنگ و هنر را از دیگر برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه کتاب "جک ، جوک و جوکر" در زمینه نمایشنامه نویسی است، تصریح کرد: این کتاب اثر ارزشمندی در زمینه نمایشنامه نویسی است.

مولف و نویسنده کتاب " جک ، جوک و جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر " هم در این مراسم گفت: از دوره نوجوانی به داستان و داستان نویسی علاقه داشتم و در این زمینه کتاب های زیادی را مطالعه و کم کم به سمت هنرهای نمایشی سوق پیدا کردم.

مجید جوادیان زاده در خصوص این اثر افزود: در این کتاب مجموعه نمایشنامه های دهه نود در استان یزد به رشته تحریر درآمده است.

مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه جمع آوری این نمایشنامه‌ها به مدت یکسال و نیم طول کشید، افزود: این کتاب شامل هفت نمایشنامه با عنوان های " جک ، جوک و جوکر ، کشمکش عربده کشان بی نشان ، زبان سردار قادسیه ، رویای ایساتیس ، چشمان مورب ،گیسوان پریشان ، خواب های به بلندای مرگ و رگال" است.

جوادیان زاده با بیان اینکه کتاب "جک ، جوک و جوکر و ۶ نمایشنامه دیگر" در ۱۸۱ صفحه چاپ شده است، اظهار کرد: تاکنون پنج کتاب در زمینه های مختلف نوشته‌ام.

نظر شما