شناسهٔ خبر: 44872037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه در سمنان+ تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه ویژه نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات زمستانه ویژه نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره، آمادگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان سمنان برای طرح امداد و نجات زمستانه و پوشش بهتر حوادث است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: برگزاری دوره‌های بازآموزی نجاتگران نقش به‌سزایی در کیفیت ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان و انجام مأموریت‌های سازمانی دارد.

محمدخانی بیان کرد: این آموزش‌ها از ضروریات یکسان‌سازی اطلاعات و به‌روزرسانی دانش و افزایش مهارت‌های عملی نجاتگران است.

وی با اشاره به برگزاری بازآموزی در دوره کوهستان با رویکرد برف، بهمن و کولاک، عنوان کرد: انتقال مصدوم، کار با تجهیزات و شناخت مخاطرات، جست‌وجو، رهاسازی و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های ارائه‌شده این دوره بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه به ۸۰ نفر در شعب این استان و در هر شعبه به‌صورت جداگانه این آموزش‌ها ارائه شد، تصریح کرد: دوره بازآموزی در جمعیت هلال احمر تمام شهرستان‌های استان برگزار شد و تمام شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره و کسب مهارت لازم گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما