شناسهٔ خبر: 44262212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجهیز و آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و ترافیک حوادث احتمالی، همه پایگاه‌های امداد و نجات استان تجهیز شدند.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: تیم‌های امداد و نجات در ۱۲ پایگاه ثابت جاده‌ای و دو پایگاه کوهستان استان سمنان در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: در راستای تجهیز این پایگاه‌ها، امکانات اسکان اضطراری از قبیل چادر امدادی، پتو، بسته‌های زیستی 24 ساعته، آب، بیسکویت، خرمای خشک و ... تحویل شده تا در موقع لزوم مورداستفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: همچنین تجهیزات انفرادی زمستانه ازجمله لباس و کفش مناسب، کلاه و جوراب و دستکش به نیروهای مستقر در این پایگاه‌ها تحویل شده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: روزانه ۶۰ نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه‌ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف‌گیر و جاده‌های استان سمنان آماده ارائه خدمت هستند.

وی اظهار کرد: در این پایگاه‌ها، به‌صورت روزانه ۱۳ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سِت نجات در جاده‌ها و کوهستان‌های این استان آماده کمک‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: یک تیم واکنش سریع عملیاتی و یک دستگاه خودروی ارتباطات نیز به کار گرفته شده است.

محمدخانی تأکید کرد: هم‌وطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

نظر شما