شناسهٔ خبر: 42470790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نصب ۴۲ تابلوی جاده‌ای پایگاه‌های امداد و نجات استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از آماده‌سازی و نصب ۴۲ تابلوی جاده‌ای پایگاه‌های امداد و نجات در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: آماده‌سازی و نصب ۴۲ تابلوی جاده‌ای ویژه هفت پایگاه امداد و نجات محور مواصلاتی تهران- مشهد انجام شد.

وی افزود: هدف از ساخت این تابلوها ایجاد آرامش روانی و اطمینان خاطر در مسافران این محور است که به خاطر داشته باشند در جای‌جای این محور، نیروهای خدوم هلال احمر در کنار آنان هستند و می‌توانند با آرامش خاطر به مسافرت خود بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه این تابلوها بر اساس استانداردهای سازمان حمل و نقل و راهداری طراحی و ساخته شده است، خاطرنشان کرد: ساخت و نصب این تابلوها با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۴ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

محمدخانی تصریح کرد: برای هر پایگاه ۶ عدد تابلو در مسیر رفت و برگشت این محور در فواصل ۱۵ و پنج کیلومتر و روبه‌روی پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

محور مواصلاتی تهران- مشهد به طول تقریبی ۷۰۰ کیلومتر در استان سمنان واقع شده است که سالانه تعداد بسیار زیادی از زائران امام هشتم (ع) از این محور تردد می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما