شناسهٔ خبر: 35237997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در چاشم احداث می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از اختصاص سه هزار مترمربع زمین در روستای چاشم شهرستان مهدی‌شهر برای احداث پایگاه امداد و نجات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، مظفر محمدخانی بیان کرد: با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سه هزار مترمربع زمین در روستای چاشم برای احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با مساعدت‌های فرمانداری مهدی‌شهر؛ این زمین در اختیار هلال‌احمر قرار گرفت تا کار ساخت این پایگاه آغاز شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: با توجه به اقلیم کوهستانی مهدی‌شهر، وجود روستاهای متعدد در این شهرستان و ارائه خدمات امدادی بهتر و مؤثرتر در حوادث مختلف این منطقه، با مساعدت مسؤولان مربوطه به‌زودی اقدامات لازم ساخت این پایگاه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آغاز خواهد شد.

محمدخانی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر نقش مهمی در امدادرسانی حوادث دارند، بیان کرد: در برف ماندن مسافران و ریزش کوه از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در این منطقه وجود دارد و بودن این پایگاه‌ها می‌تواند در تسریع امدادرسانی‌ها بسیار مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه ۱۴ پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت هلال‌احمر در استان سمنان مشغول ارائه خدمات لازم در امدادرسانی‌ها هستند، اضافه کرد: پایگاه‌های امداد و نجات جندق دامغان، شهمیرزاد و جنگل ابر شاهرود نیز در دست ساخت قرار دارند.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما