شناسهٔ خبر: 44601553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جزئیات ابطال و تاخیر پروازهای امروز فرودگاه اهواز

شایان حاجی‌نجف

معاون هوانوردی فرودگاه بین‌المللی اهواز از باطل شدن ۱۲ پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه به دلیل وقوع پدیده مه و کاهش دید خبر داد و گفت: پنج پرواز نیز با تاخیر انجام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

احسان الواری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده مه‌گرفتگی و کاهش شعاع دید در فرودگاه اهواز، صبح امروز (۲۹ آذرماه) ۱۲ پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه باطل شدند.

وی افزود: پروازهای هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران - اهواز، اهواز - تهران، کرج - اهواز و اهواز - تهران باطل شدند. پروازهای مسیر تهران - اهواز و اهواز - تهران هواپیمایی ایران ایر و پروازهای شیراز - اهواز و اهواز - شیراز هواپیمایی آسمان نیز امروز به دلیل وقوع مه ابطال شدند. پروازهای هواپیمایی آتا در مسیر تهران - اهواز و اهواز - تهران و پروازهای هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران - اهواز و اهواز - تهران نیز باطل شده‌اند.

الواری‌نژاد گفت: پرواز هواپیمایی کارون در ساعت ۷:۱۵، پرواز هواپیمایی وارش در ساعت ۸:۲۵، پرواز هواپیمایی ایران ایر تور در ساعت ۸:۳۰، پرواز و پرواز هواپیمایی آتا در ساعت ۱۰:۳۰ هواپیمایی آتا از فرودگاه اهواز و همچنین پرواز هواپیمایی آسمان در ساعت ۸:۵۰ به مقصد شیراز با تاخیر انجام می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما