شناسهٔ خبر: 67758496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلاهبرداری به نام خرید سهام در شاهرود/متخلف دستگیر شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که به اسم نفوذ در بخش خرید سهام، ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: در پی وصول چند فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار نیروی انتظامی بخش بسطام شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی به نتیجه تحقیقات اولیه پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: فردی با ادعای داشتن نفوذ در بخش خریداری سهام و پرداخت چند برابر سود، در قبال خریداری سهام از مالباختگان، به آنان چک بانکی داده بود که پس از معامله، شاکیان متوجه خالی بودن حساب وی شدند.

سردار موقوفه‌ئی از شناسایی سریع متهم و محل اختفای وی خبر داد و افزود: ماموران فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری از شاکیان اعتراف کرد و گفت: از شاکیان، ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شد که در این زمینه پرونده تکمیل و تلاش‌ها برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به شهروندان توصیه کرد که قبل از انجام هر گونه معامله، تحقیقات لازم در خصوص صحت و سقم موضوع انجام دهند و از مراکز معتبر و مربوطه استعلام لازم را دریافت کنند.

دستگیری سارق موتورسیکلت تهران در شاهرود

رییس پلیس راه‌آهن شمال‌شرق هم از دستگیری سارق موتورسیکلت در حوزه شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ علی ابراهیمی اظهار کرد: ماموران پلیس راه‌آهن شهرستان شاهرود حین گشت‌زنی هدفمند به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکوک شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی به استعلام پلاک و مشخصات موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این موتور از تهران سرقت شده بود، با هوشیاری ماموران پلیس راه‌آهن متوقف و سارق دستگیر شد.

رییس پلیس راه‌آهن شمال‌شرق ابراز کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما