شناسهٔ خبر: 44570470 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۵ آذر آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام در آزمون ارشد سال ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه تعداد ۴۰۹ هزار و ۷۸۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند. 

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۴ هزار و ۳۱۰ نفر نیز برای ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کرده‌اند. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. 

زرین‌آمیزی بیان کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۵ آذر آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانیwww. sanjesh. org انجام می‌شود.

نظر شما